Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bertus en Jacolien Groen - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Bertus en Jacolien Groen - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus en Jacolien

28 Oktober 2016 | Australië, Melbourne

28 oktober
Vandaag… Eindelijk…..!
Vanmorgen zijn we op de bus gehopt, en bij MCG er weer af (Melbourne Cricket Ground). Daar vlakbij ligt de Rod Laver Arena, en naar nu blijkt ook de Margaret Court Arena en de Hisense Arena. Daar speelt zich elk jaar in januari het Australian Open af, het eerste Grand Slam tennis toernooi van het jaar. Een bezoek hier stond op de bucketlist van deze Australië-reis.
We waren er wat vroeg, het was even zoeken op dat grote complex waar de rondleiding zou beginnen. Maar het is gelukt. Samen met een Italiaanse dame hebben we alles gezien. Helaas; de arena’s worden door het jaar heen voor van alles gebruikt. Dus de tennisbanen waren verborgen onder een andere vloer, en er werd druk gewerkt aan de inrichting voor een beroemde Australische groep die a-capella zingt (of zo). Onze Andre (Rieu) was gisteren nog geweest...
Maar wel het complex over gelopen, op een buitenbaan gestaan etc.
Vanmiddag de hop-on tour helemaal meegereden, dus we hebben Melbourne gezien. Bij de havens er nog even uit, voor een hapje.
En dat was het dan, bijna. Morgenochtend nog een ontbijt in de stad, en dan op de shuttle bus naar the airport, met onze herkenbare koffers op sleeptouw (met dank aan de (klein)kinderen).

• 28 Oktober 2016 - 11:56

Elske:

Prettige dag nog en dan een goede reis

• 28 Oktober 2016 - 12:47

Luberthy:

Dank jullie wel voor het mooie reisverslag !
    Misschien volgt er nog 1 van de terugreis.....?!
    Hopelijk verloopt die voorspoedig.......Goede Reis !!!

• 28 Oktober 2016 - 13:15

Dinie:

Prachtig reisverslag van een mooie reis met bijzondere ervaringen. De tijd is voorbij gevlogen nu al weer richting vliegveld. Ik/ wij wensen jullie een goede terugreis.
    Groetjes Dinie (en Frans)

• 28 Oktober 2016 - 15:22

Alda:

Jullie hebben veel gezien, beleeft.
    Leuke verslagen om te lezen.
    wens jullie een goede vlucht, back to holland, amsterdam airport.

Groetjes alda

• 28 Oktober 2016 - 16:31

Jaap:

De tijd gaat wel erg snel, het is al weer bijna voorbij.
    Heb de verslagen met plezier gelezen, soms een tikkie jaloers ook.
    Bedankt voor de verslagen en de mooie foto's.

Jaap

• 28 Oktober 2016 - 18:44

Helga:

Ik heb jullie reisverslagen met heel veel plezier gelezen. Ik wens jullie een hele goede reis terug.
    Groetjes, Helga

• 28 Oktober 2016 - 19:35

Erik Koekoek:

Dat is weer snel gegaan zeg, maar mooi dat jullie zoveel gezien hebben. Het was in ieder geval wel heel mooi om ook een keer mee te lezen met een reisverslag.
    Voor nu alvast goede morgen en een hopelijk een hele goede en voorspoedige terugreis gewenst.

Groetjes Erik

• 28 Oktober 2016 - 21:22

Lia Woudwijk:

welkom thuis en tot ziens

• 29 Oktober 2016 - 16:48

Ineke:

Als ik het goed heb, zijn jullie nu nog onderweg. Daar maak ik dan nog maar even gebruik van om weer helemaal bij te lezen (ik was behoorlijk achter geraakt). Vandaar ook de felicitatie voor Michel gemist. Alsnog bedankt (ook namens Michel!).
    Echt leuk om te lezen en te zien wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben! En dat is uiteindelijk best veel. Ik hoop dat de terugreis goed verlopen is.

Groetjes Ineke